5 Dagar sen

Ojojoj, jag har inte bloggat på 5 dagar. Inte okej! Grejen är att det inte finns något att skriva om. De enda jag gör på dagarna är och praktiserar hos en gubbe som är skit tråkig o va med .. Sen åker jag antingen hem eller så åker jag och tränar.

Jag har iallafall beställt mitt bantiningspulver nu :D , Så det borde komma någon gång denna vecka. Hade tänkt och beställa löshår också, men jag är inte riktigt säker. Såg att en frisörsalong hade börjar sätta i löshår och grejer. Funderar på att gå dit och höra lite! :)

Fredagen blev en slappdag, med MASSA godis och cola. ;)

Lördagen blev det alkohol inblandat. Jätte trevligt hade jag!
Blev väldigt stolt över mig själv att jag kunde göra sån här fiskbensfläta :D .Super snyggt blev det!





Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO | TRÄNING & KOST

Va fint!

2012-04-23 @ 17:42:18
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0