Kost möte

Idag blev de nämligen ingen träning. Så jag åkte till Nävekvarn och umgicks med Lillis :) målade mina naglar i super häftig färg ;) .. Sen åkte vi till stan och gick på något kostmöte.
De var vädligt bra vitaminer och sådant, man kunde gå med i deras företag och sedan föra det vidare till andra så tjäna man pengar på det. Man kunde åka till Las vegas och sånna ställen med företaget. Det lät faktiskt intressant! man kunde tjäna upp till 160 000 kr i månaden. Men visst, de skulle ju ta ett tag.
Jag skulle iallafall gå hem och tänka på det.
(Det var väldigt bra för hälsan!)

Jag och Lillis fuskade med Donken förut också. men vi skyller på att vi hade bråttom ;) . woopsie! Men FY vilken magknip jag fick efter.. Tror inte magen är van vid skräpmat.


Har haft super ont i huvudet hela dagen, antar att jag sover för mycket. Så imorgon blir det och ställa klockan! Så slipper jag denna huvudvärk..


Inte så stiligt gjort dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0