På gång!

Vi fick inte lägenheten, hon som var och tittade på våran tyckte det var för litet här. Så det blir väl o leta vidare! :(

Jag har verkligen super tråkigt. De går hockey på tvn här hemma. Men jag försöker istället ladda ner pretty little liers som jag kan roa mig med :)


Det är helt sjukt hur tråkigt jag har det på praktiken ! Jag har gjort 3 grejer på 8 timmar :s , resten av tiden får jag bara titta på. Och fryser grymt mycket. Jag hartjo 4 tjocktröjor på mig och ändå iskallt. Dom andra vandrar runt i t-shirt där inne :O , Något fel är de ju.. USCH!  Till och med en gubbe såg att jag inte hade de kul. Han sa att han såg det på mig att jag inte hade roligt. Buhu


Körde mitt första tränings pass idag. GRYMT jobbigt! Känns verkligen att man inte tränat på en månad :o och eehm det syns också ;) .. Så nu är lönen efterlängtad så jag kan beställa mitt pulver :) Måste ju va snygg till studenten och sommaren !!

Jag ska ta kort, mäta och väga mig dag 1 sen ska jag följa vecka efter vecka och se om det blir någon skillnad :)
Ser framemot det. Spännande !!




ME LIKE !


Kommentarer
Postat av: Martina den bästa av alla!!

You Go Girl!!:D

2012-04-17 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0