Work out !

Idag blev det träning kl 2 och även kl halv 7. Känner mig riktigt duktig! Nu har mitt paket kommit, men det ligger tyvärr nere i nävekvarn, så jag måste åka ända dit ner för att hämta ut de :( . Får försöka ta mig dit imorgon!

Idag körde jag på crosstrainern i 35min, super hårt och nu på kvällen prova jag och Lillis på något nytt. Affrodans! Va helt okej.., Den första musiken hon hade när vi lärde oss stegen va grymt tråkig men i slutet blev det lite fart i det. Så nu ska jag ta en varm o skön dusch!

Min tokiga pojkvän ska sätta sig och åka till Mcdonalds kl 12 i natt. Vadå knas?! Fira för att han får löning? ;) haha .



Bara för att jag ska jobba på lönehelg, och alla andra ska ut :( . Meen va fasen! jag drar ut ändå. Ska ju bara jobba 3 timmar på lördag :D . Wiihoo!! 

Nu börjar de bli dax att bestämma vilket datum det blir och fara upp till Stockholm och genomföra min poledance! Jag läääängtar !!!


Min supergoda middag idag! :D



De är såhär man ser ut efter ett HÅRT tränings pass ;) Snyggve!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0