Lugn helg!

Nu har jag blivit grymt dålig på att skriva här!  Har inte hänt något speciellt. skönt med kort vecka !
Ska få vara på firman nästa vecka :D . wihoo

Denna helg blir en LUGN helg. Kanske far till söderköping och äter stora glassar med vänner :) . Mumigt
Och besöka mamma och pappa imorgon. :)

Kan inte träna nu igen. Har blivit sjuk, samma gamla sjuka. Hostar och snorar. Jag är så TRÖTT på det!
Får börja äta vitaminer eller nått ;)

Om man tänker efter är det bara 4 veckor kvar till studenten. Helt sjuk ! ;o Vad gör man sen liksom ?!
Hej och välkommen till arbetslösheten! (Räknar inte mitt nuvarande jobb som jobb)

I Onsdags hade jag mys med Lillis, Robin, David och Rickard. Var i hamnen och sedan hem till Robin o grilla i de superfina vädret som var :)
Och Torsdags hade jag mys med Martina på Rhodos, måste unna sig lite lyx ibland! Fläsfilé och tzatsiki <3


Nu ska jag va social med cp Lillis som har damp :) <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0