Praktik

Praktiserat idag då, fick va på service. Äntligen! Men nackdelen var att vi inte åt på hela dagen. Fick äta frukost kl 9 . så det var första gången idag jag trodde jag skulle svimma. Grymt jäkla läskigt!!
Nu blir det iaf mumsig lasagnette.

Finns inte alls mycket och berätta! Händer inget häftigt på veckorna. Ska hjälpa emilie och kolla på en lägenhet ikväll (avundsjuk) ;) Sen ska jag sooova.

Här om natten trodde jag någon blev dödad här. Hörde världens smäll, lät precis som ett skott! Så då låg man och gömde sig under täcket hela natten. ;) Idioter det finns i detta område.

I sommar kanske vi åker och hälsar på Öland. Grymt najs! Så himla fint där. Bara de att det var rätt många år sen jag var där. Nu blir det och stanna på ett ställe hela tiden ist för att åka runt till massa olika. Det gjorde vi förra sommaren och de va ingen höjdare. ;)


Kommentarer
Postat av: tessan

haha tyckte du inte?;) det tyckte inte jag heller;):P men vi fick se mkt ju ;)

2012-05-07 @ 19:37:36
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-08 @ 17:39:30
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0